Kattens toalett som vi har drömt är nu redo!

När kommer din kattens vatten beställas? Är vår bokning definitivt OK? Varför kan jag inte beställa en toalett från vår hemsida? När kommer kullen Pod komma till marknaden? 

Det är vad den säger att väntetiden är lång. Jag skulle verkligen ha velat att våra produkter skulle vara färdiga och marknadsförda för nästan ett år sedan, men alltid allt går inte som planerat. Till tillförsäkra den felfri operation av kattens ' toalett och tillfredsställelsen av framtida kunderna vi slutligen har till göra överraskande många förändringen till final produkt. Från designtabellen till den nya prototypen, det finns en lång väg att gå, men nu är det äntligen klar och vi har nått början av Kuba & Leia The LitterPod serien produktion.

Vad har förändrats sedan de tidigaste tiderna?

Några av er kanske har träffat vår prototyp på någon kattutställning. Grundprincipen har förblivit densamma, men detaljerna är tillräckligt detaljerade. Så vad är nytt:

-Avfallstanken är inte längre förseglad, men klumparna transporteras direkt till en lätt placerad plastpåse

-Användargränssnittet har gjorts tydligare och är verkligen lätt att använda

-Påfyllning av spill tanken mäts nu med separata sensorer

-Enheten upptäcker och informerar dig om vikten på din katt

-Den främre kanten av toaletten höjs avsevärt för att minska passagen av kattens sand ut ur enheten

-Ny kraftfullare motor

-Ny kraftfullare borste/spade som fungerar på alla Cat sand

-Pensel sektionen är gömd från synen när den inte används

-Öppnandet av avfallsbehållaren är förstorad och funktionaliteten hos

Det är, den slutliga lanseringen och leveranser av produkter kan äntligen börja. Det första efterlängtade partiet av toaletter anländer till Finland efter årsskiftet, beräknat i slutet av februari. Produktion och montering är på grund av att börja arbeta så snart alla komponenter har slutförts. I varje fall är jag verkligen glad att enheten är äntligen klar, testad och tillgänglig för beställning.

Om du redan prenumererar på nyhetsbrevet får du ett e-postmeddelande med min utlovade personliga rabattkupong. Som pre-abonnent fördel kommer du också att kunna få enheten utan fraktkostnader fram till slutet av året.

Vi ses igen vid tidpunkten för kattutställningar och olika evenemang!

Virpi och katter!


Din kundvagn är tom

Villkor

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 24.8.2018 alkaen.

Verkkokauppa

MEOW Logistics Oy
Koetilankatu 8 A 1
01520 Vantaa

+358405811026
virpi@felis.fi
felis.fi
2886321-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Felis yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

MEOW Logistics Oy
Koetilankatu 8 A 1
01520 Vantaa

+358405811026
virpi@felis.fi
felis.fi
2886321-1

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Upphävanderätt

Du kan annullera detta avtal inom 14 dagar utan att ange en anledning. Upphävandeperioden slutar inom 14 dagar från den dagen du får den sista leveransen eller från det att du får beställningen om det är en nedladdningsbar produkt.

Du måste meddela oss om ditt beslut att annullera avtalet på ett otvetydigt sätt (t.ex. genom post eller e-post) för att använda din upphävanderätt. Du kan även skriva ut vårt återköpsformulär och använda det, men det behövs inte.

Du måste skicka ett återköpsmeddelande innan återköpsperioden löper ut.

Åtagande vid återköp

Om du bestämmer dig för att annullera detta avtal återbetalar vi direkt alla transaktioner som vi har fått från dig, inklusive leveranskostnader (men exklusive ytterligare kostnader om du har valt en annan leveransmetod än den mest prisvärda som vi rekommenderar som standard) och alltid inom 14 dagar från det att vi mottar ditt meddelande om återköp. Vi genomför återbetalningen med den betalningsmetod som du använde i den ursprungliga transaktionen om du inte uttryckligen har avtalat något annat, utan att det kostar dig något extra.

Du måste skicka tillbaka produkten utan fördröjning inom 14 dagar från det att du skickade meddelande om återköp. Om du skickar produkten innan den nämnda perioden på 14 dagar har löpt ut följer du tidsplanen.

Du är endast skyldig att betala för produktens värdeminskning om den har orsakats av behandling utöver den som krävs för att fastställa produktens art, egenskaper och funktionalitet.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.